3dje dagen...

Idag är 3dje dagen på det "nya" livet...Kan säga att det har inte varit lätt hittils. I tisdags kväll fick jag sån huvudverk och illamående så kunnde knappt sitta kvar på bussen påväg hem från jobb. Ville trycka på stopp vid varje hållplats bara för att få lite frisk luft!! Jag har även fått höra att när man börjar med nya matvanor att just det som hände mig brukar hända dock kanske inte efter bara 2 dagar! Idag mår jag mycket bättre men man är lite smått gotte sugen faktiskt. Men ska snart på semester så då får jag frossa i gottis!! Vilket jag inte får när jag kommer hem till sverige igen. Nu ska jag göra mig iordning och sen åka och handla med pojkn och svärföräldrarna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0